Results 1 to 4 of 4

Thread: [PL] Open Beta 47 Patch Notes | Marzec 31, 2017 + Q&A

  1. #1
    Forum Moderator Viscount Haker519's Avatar
    Join Date
    Nov 2015
    Location
    Poland, Katowice
    Posts
    435
    Level
    64
    Points: 9,231, Level: 64
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 119
    Achievements:
    Closed Beta Tester 1 year registered Tagger First Class Forum Tier 3 5000 Experience Points

    Post [PL] Open Beta 47 Patch Notes | Marzec 31, 2017 + Q&A




    Volcanic Eruption
    Open Beta 47 Patch Notes | 31 Marca

    Oryginalna, angielska wersja - http://forums.paladins.com/showthread.php?35487

    Zdjęcia dotyczące poniższych zmian i nowych skórek znajdziecie (PTS OB47 POD TYM LINKIEM - KLIKNIJ MNIE

    Sprawdź tego patcha już dzisiaj na serwerze PTS
    Jak? Kliknij tutaj - http://www.pts.paladinspolska.pl



    GŁÓWNE

    • Tytuły
      • W profilu Waszego konta znajdziecie nowy element - są to Wasze tytuły.
      • Tytuły zdobywasz poprzez osiągnięcie na danym Czempionie 20 poziomu - każdy Czempion ma osoby tytuł.
      • Planowane są także nowe tytuły - na podstawie osiągnięć czy też różnych nagród.
    • Poziomy Czempionów - Masterki
      • Strona ukazująca poziomy Czempionów została zaktualizowana. Teraz będzie ona pokazywała w sposób ułatwiający odczytanie najbliższych nagród za wbicie poziomu na danej postaci
    • Improve flow for disenchanting cards used in a Loadout.
      • Dodano ostrzeżenie które pokazuje się przy rozbijaniu na esencje karty która jest używana w jednej z talii.
      • Karty rozbite na esencje są teraz usuwane z talii.
      • Pokazuje, ze dana talia nie jest ułożona poprawnie.
    • Dodano nowe dźwięki w interfejsie użytkownika.
      • Dołączanie do kolejki
      • Wybieranie Czempiona oraz jego dostosowywanie odbywa się w lobby meczu.
    • Wszyscy Czempioni z kartami które miały grafikę tymczasową zostali zaktualizowani. Dodano ponad 100 grafik nowych kart.


    POPRAWKI BŁĘDÓW
    • Poprawiono błąd, który powodował, że nie mogliśmy korzystać z systemu VGS tuż przed końcem meczu.
    • Poprawiono błąd związany z pokazywaniem następnej nagrody za wbicie poziomu na danym Czempionie.
    • Poprawiono błąd związany z tablicą wyników - pokazywała ona poziom rzadkości karty, ale nie pokazywała poziomu danej karty który zajmowała ona w talii.
    • Poprawiono drwiny kierowane w poszczególnych Czempionów.



    DOSTOSOWYWANIE CZEMPIONÓW

    • Kinessa *NOWE* Zadania odblokowujące przedmioty
      • Po odblokowaniu kolekcji Nova Strike, otrzymasz 4 przedmioty oraz nową kategorię zadań. Granie meczy Kinessą pozwoli Ci odblokować kolejno następne 4 przedmioty z kolekcji ZA DARMO!
      • Nova Strike - cena: 400 kryształów!
        • Głowa
          • Nova Strike Helm
          • Nova Strike Optics
          • Nova Strike Visor
          • Nova Strike Gaze
        • Korpus
          • Nova Strike
        • Broń
          • Nova Strike Vaporizer
          • Nova Strike Atomizer
        • Pakiet Mowy
          • Nova Strike
    • Makoa
      • Volcanic - Wulkaniczny
        • Odblokowywany za darmo po uzsykaniu 30 poziomu konta w przed końcem wersji BETA gry Paladins.
        • Głowa: Volcanic Embers
        • Korpus: Volcanic
        • Broń: Volcanic Crag Cannon
        • Pakiet Mowy: Volcanic
    • Sha Lin
      • Burrito Esports - cena: 400 kryształów
        • Kilka elementów na cześć drużyny Burrito - zwycięzcy HRX2017.
        • Głowa: Burrito Shades
        • Korpus: Burrito Jersey
        • Pryśnięcie: Champions 2017
        • MVP: Burrito GG 2017




    MAPY

    • Co-Op:
      • Lair of the Dreadhunter
        • W zimnych i samotnych jaskiniach kryją się potwory, które czekają aby pożreć niczego nie podejrzewającego Czempiona.
    • Rotacja map testowych
      • Water way
      • Sand Bridge
    • Naprawiono Exploit na mapie Frozen Guards.



    CZEMPIONI- BALANS/AKTUALIZACJE/POPRAWKI

    • Androxus
      • Reversal
        • Zaktualizowano opis który teraz poprawnie opisuje zadawane obrażenia.

    • Barik
      • Dome Shield
        • Zaktualizowano opis który teraz poprawnie opisuje obszar obrażeń.
      • Turret
        • Zaktualizowano opis który teraz poprawnie opisuje zadawane obrażenia.

    • Bomb King
      • Sticky Bomb
        • Zmniejszono zadawane obrażenia w zależności jak daleko znajdywał się wróg od wybuchającej bomby - im dalej tym mniejsze obrażenia.

    • Buck
      • Buck Wild
        • Zaktualizowano opis który teraz poprawnie opisuje zadawane obrażenia.
      • Heroic Leap
        • Poprawiono błąd który powodował, że obrażenia z tej umiejętności nie były poprawnie redukowane z przedmiotu Blast Shield.
        • Zaktualizowano opis który teraz poprawnie opisuje obszar obrażeń.

    • Cassie
      • Zwiększono maksymalni poziom życia z 2100 do 2200.

    • Fernando
      • Pyre
        • Zmieniono opis - teraz mowa o przegrzaniu, a nie amunicji.
      • Looks that Kill
        • Zmieniono opis - teraz mowa o przegrzaniu, a nie amunicji.

    • Grohk
      • Totemic Ward
        • Zwiększono bonus uzdrawiania totemu z 20% do 50%.
      • Electrostatic
        • Zmieniono opis - teraz mowa o przegrzaniu, a nie amunicji.
      • Healing Ward
        • Zmieniono ilośc uzdrowionych punktów życia na sekundę - z 520 do 420.
      • Maelstrom
        • Zwiększono czas oczekiwania na puls szokujący z 0.1 sekundy na uderzenie do 0.3 sekundy na uderzenie.
      • Karty
        • Thunderstruck
          • Reworked
          • Zmniejsza poziom przegrzania o 4/8/12/16% za każdego osobnego przeciwnika trafionego Shock Pulse..

    • Inara
      • Seismic Crash
        • Zaktualizowano opis który teraz poprawnie opisuje obszar obrażeń.
        • Poprawiono błąd który powodował, że obrażenia z tej umiejętności nie były poprawnie redukowane z kart/przedmiotów.
      • Warder’s Field
        • Zaktualizowano opis który teraz poprawnie opisuje obszar obrażeń.
      • Karty
        • Stone Bulwark
          • Zwiększono uzdrawianie z 20/40/60/80 do 30/60/90/120.

    • Lex
      • Podstawowa talia kart
        • Poprawiono błąd który powodował, że Conditioned było wyższego poziomu niż Inescapable.
      • Combat Slide
        • Poprawiono błąd który powodował, że bronie Lexa zacinały się gdy użył on umiejętności In Pursuit.
      • In Pursuit
        • Zaktualizowano opis który teraz poprawnie opisuje zadawane obrażenia.
      • Retribution
        • Dodano nowe sentencje Lexa w systemie VGS (teraz rozróżnia on przeciwników względem ich roli).
        • Dodano kilka efektów dźwiękowych.
      • The Law (Ultimate)
        • Dodano nowe dźwięki strzału oraz używania umiejętności.
        • Poprawiono błąd, który powodował, że wiązka nie rozróżniała Czempionów z poziomem powyżej 65% z poniżej.
      • Karty
        • Death Hastens
          • Zmniejszono bonusowe obrażenia dodawane dzięki karcie Death Hastens z 40% do 30%

    • Maeve
      • Midnight
        • Zaktualizowano opis który teraz poprawnie opisuje obszar obrażeń.
      • Karty
        • Chase
          • Zwiększono bonus do prędkości poruszania się z 8/16/24/32% do 10/20/30/40%
        • Patch Up
          • Zwiększono uzdrawianie z 50/100/150/200 do 80/160/240/320
        • Walk it off
          • Zwiększono uzdrawianie z 25/50/75/100 do 40/80/120/160

    • Makoa
      • Shell Spin
        • Zaktualizowano opis który teraz poprawnie opisuje obszar obrażeń.
        • Poprawiono błąd który powodował, że obrażenia z tej umiejętności nie były poprawnie redukowane z kart/przedmiotów.
    • Mal’Damba
      • Spitting Cobra
        • Zwiększono prędkość lotu pocisku z 160 do 180.

    • Ruckus
      • Hexa Fire
        • Zaktualizowano opis który teraz poprawnie opisuje zadawane obrażenia.
        • Rakiety zaliczają się teraz jako Direct Damage.

    • Sha Lin
      • Impaler Arrow
        • Zaktualizowano opis który teraz poprawnie opisuje zadawane obrażenia..
      • Planted
        • Zaktualizowano opis który teraz poprawnie opisuje zadawane obrażenia.

    • Torvald
      • Hyper Beam
        • Zaktualizowano opis który teraz poprawnie opisuje obszar obrażeń.
        • Poprawiono błąd który powodował, że obrażenia z tej umiejętności nie były poprawnie redukowane z przedmiotu Blast Shield.

    • Tyra
      • Fire Bomb
        • Zaktualizowano opis który teraz poprawnie opisuje obszar obrażeń.
        • Poprawiono błąd który powodował, że obrażenia z tej umiejętności nie były poprawnie redukowane z kart/przedmiotów.

    • Ying
      • Illusion
        • Zmniejszono zasięg uzdrawiania z 100 do 85.
      • Shatter
        • Zaktualizowano opis który teraz poprawnie opisuje obszar obrażeń.



    Pytania od społeczności

    [Pytanie] Czy dostosowania skórek głowy będą bardziej zauważalne?
    [Odpowiedź] Zdecydowanie tak. Wiele skórek które teraz mamy w grze to powszechne rekolory, ponieważ każdy Czempion ma takowe trzy. Przy rekolorach nie chcemy zmieniać tego kim jest dany Czempion. Na przykład zmiana koloru włosów u Cassie z czerwonych na blond zmienia to, jaką jest ona osobą. Kiedy tworzymy skórki Rzadkie/Epickie to chcemy aby te zmiany były duże i zauważalne. Rekolory mają zmienić tylko kolor kilku elementów u danego Czempiona. Przyspieszymy daty wydawania nowych skórek, połowa naszej drużyny która jest za to odpowiedzialna została zatrudniona w tym roku. I zatrudniamy dalej

    [Pytanie] Ile nowych map chcecie wydać w tym roku?
    [Odpowiedź] Mamy już kilka w trakcie produkcji. Już niedługo zobaczycie nową mapę trybu Siege/Ładunek, z zupełnie nowym motywem. A co do historii tej mapy - będzie ona związana z historią jednego z Czempionów, zobaczymy jego miasto rodzinne. Chcemy dodawać mapę co kilka miesięcy. Mamy również pewne zmiany w niektórych Patchach, na przykład dodanie trybu Survival - to nam dodaje pomysłów na mapy

    [Pytanie] Kiedy zostanie zaktualizowany algorytm dopasowywania meczy?
    [Odpowiedź] W następnym tygodniu będzie transmisja na temat nadchodzących zmian w matchmakingu. Dowiecie się skąd pewne liczby podczas wygrywania czy przegrywania meczy rankingowych, a następnie omówimy kilka opcji - chcemy uzyskać jak największą ilość opinii od społeczności. Odpowiemy na takie pytania jak "Czy dostajemy ramki tylko za gry rankingowe?", "Jak często aktualizują się punkty ratingu danego Czempiona?", "Czy wprowadzimy ograniczenia tabeli liderów?". Wszystkiego dowiecie się w przyszłym tygodniu.

    [Pytanie] Czy dostaniemy potwierdzenie, jeśli zbanujecie osobę którą zgłosiłem?
    [Odpowiedź] Na chwilę obecną mamy wiele priorytetów - takie jak nowe mapy czy Czempioni. Ale w przyszłości chcemy dodać takie powiadomienia, aby podziękować za Twoje zgłoszenie, aby opisać jakie działania podjęliśmy w stosunku do zgłoszonej osoby i wiele, wiele innych. Bardzo dziękujemy za Wasze zgłoszenia. Mamy bardzo drogie drużyny - zarówno w biurze Hi-Rez Studios, jak i poza nim którzy obserwują szczególnie zgłoszenia związane z używaniem nielegalnych oprogramowań. Twoje zgłoszenia bardzo nam pomagają.

    [Pytanie] Kiedy możemy spodziewać się resetu rankingów?
    [Odpowiedź] O tym także będziemy rozmawiali w przyszłym tygodniu podczas transmisji na żywo. Na chwilę obecną wiemy, że będzie to Hard reset rankingów, który polega na tym, że wszyscy wrócą do punktu wyjścia punktów rankingu. Jakiś czas po tym planujemy dodać nagrody za zdobywanie rankingu.

    [Pytanie] Kiedy będą pakiety komentatorskie?
    [Odpowiedź] Znajduje się to na liście rzeczy nad którymi teraz pracujemy. Mamy ogromną listę rzeczy które chcemy zrobić teraz, i listę rzeczy które chcemy wprowadzić w najbliższym czasie. Mamy nadzieję, że w następnych PatchNotesach ogłosimy Wam nowinki związane z pakietami komentatorskimi.

    [Pytanie] Jaki jest proces dodawania nowych poprawek na konsole?
    [Odpowiedź] Chcielibyśmy aby wszystkie poprawki na konsole były jak najszybciej po wprowadzeniu ich na wersję PC. Niestety Microsoft oraz Sony mają wiele rzeczy do sprawdzenia i jeszcze więcej pytań. Proces ten jest coraz szybszy, ale zawsze będzie lekkie opóźnienie między wersją PC a konsolowymi.



    WAŻNA INFORMACJA!

    Chcecie być na bieżąco z informacjami ze świata Paladins?
    Last edited by Haker519; 04-01-2017 at 09:06 AM.
    *Disclaimer: I am a volunteer moderator. I work on best judgement and do not speak on behalf of Hi-Rez Studios.*

    Be sure to check Forum`s Code of Conduct before posting.


    Zanim zaczniesz pisać posty, zapoznaj się proszę z Regulaminem forum w polskiej wersji językowej .

    CEO of Paladins Polska


    Wszystkie linki związane z Paladins Polska - kliknij TUTAJ https://linktr.ee/PaladinsPolska

  2. #2
    Beta Player Marquess SlenderLegs's Avatar
    Join Date
    Sep 2016
    Location
    Since nobody shares their real location, I won't either
    Posts
    912
    Level
    100
    Points: 34,055, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Achievements:
    Closed Beta Tester Tagger First Class Overdrive Forum Tier 4 25000 Experience Points 1 year registered
    Dear Hakker, was this really necessary?
    Just because I have low ELO doesn't mean that I'm bad

  3. #3
    Forum Moderator Viscount Haker519's Avatar
    Join Date
    Nov 2015
    Location
    Poland, Katowice
    Posts
    435
    Level
    64
    Points: 9,231, Level: 64
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 119
    Achievements:
    Closed Beta Tester 1 year registered Tagger First Class Forum Tier 3 5000 Experience Points
    Quote Originally Posted by SlenderLegs View Post
    Dear Hakker, was this really necessary?
    Please use polish language in this subforum If You have any question for me, feel free to ask via private messages
    *Disclaimer: I am a volunteer moderator. I work on best judgement and do not speak on behalf of Hi-Rez Studios.*

    Be sure to check Forum`s Code of Conduct before posting.


    Zanim zaczniesz pisać posty, zapoznaj się proszę z Regulaminem forum w polskiej wersji językowej .

    CEO of Paladins Polska


    Wszystkie linki związane z Paladins Polska - kliknij TUTAJ https://linktr.ee/PaladinsPolska

  4. #4
    Beta Player Recruit
    Join Date
    Apr 2017
    Posts
    1
    Level
    2
    Points: 102, Level: 2
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Achievements:
    100 Experience Points
    czy ktos po tym update ma problemy z uruchomieniem gry? mi po kliknieciu start uruchamia sie gra po czym mam czarne okno gdzie jak myszke mam na srodku nic sie nie dzieje a jak mam wszedzie inndziel pokazuje mi ze sie laduje, po czym auto close

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •