Search:

Type: Posts; User: NaixSenpai

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    130
    Views
    3,374

    oh no im hungry right now plz why even i opened...

    oh no im hungry right now plz why even i opened here
  2. Replies
    807
    Views
    8,793

    you cant ban me when i ban you first banned...

    you cant ban me when i ban you first

    banned cuz being say true words
  3. Replies
    16,937
    Views
    585,182

    Sticky: will i ? /10char

    will i ?
    /10char
  4. Replies
    7
    Views
    91

    "(NAIX PLZ DONT HATE ON ME)" "(NAIX PLZ DONT...

    "(NAIX PLZ DONT HATE ON ME)"

    "(NAIX PLZ DONT HATE ON ME)"

    edit : i have nothing to say

    edit v2.0 : my mean. am i that salty or scary ?
    good changes i like it.

    edit v3.0 : uhm... uhm......
  5. Replies
    497
    Views
    11,686

    Sticky: i was in lobby ranked game... game crashed......

    i was in lobby ranked game...
    game crashed...
    and i got des... and TP lose -w-

    im mad right now
  6. Replies
    16,937
    Views
    585,182

    Sticky: plz dont i might get a BAN :D

    plz dont i might get a BAN :D
  7. Sticky: Investigating 1-NaixSenpai 2-3:09 am Tehran (GMT+4:30) EU...

    1-NaixSenpai
    2-3:09 am Tehran (GMT+4:30) EU
    3-PC

    its was a ranked match i lost TP too plz give it back -w- im 0 TP diamond if i lose i might go back to pink plat again -w-
  8. Replies
    11,043
    Views
    347,394

    11044, too bad banned

    11044,
    too bad banned
  9. Replies
    807
    Views
    8,793

    Banned for write GIT GUD

    Banned for write GIT GUD
  10. Replies
    11,043
    Views
    347,394

    11037 dont be jealous

    11037 dont be jealous
  11. Replies
    11,043
    Views
    347,394

    11035, firecracker willo -w-

    11035, firecracker willo -w-
  12. Replies
    11,043
    Views
    347,394

    11031 lie trouble maker is best skin and jenos...

    11031

    lie trouble maker is best skin and jenos soul eater
  13. Replies
    14
    Views
    294

    Poll: lex LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEX -w-

    lex LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEX -w-
  14. Replies
    11,043
    Views
    347,394

    11024 its all about counting

    11024 its all about counting
  15. Replies
    11,043
    Views
    347,394

    11022 why are you saying that

    11022

    why are you saying that
  16. Replies
    17
    Views
    150

    and w8 for be traped and nether is on CD so you...

    and w8 for be traped and nether is on CD so you will reversal them and its bugged and you will die
  17. Replies
    17
    Views
    150

    ooookay. i will just leave this topic rn cuz main...

    ooookay. i will just leave this topic rn cuz main thread title is ANDROXUS TWEAKS not
    Evie WH issue

    edit : what is meta right now for playing andro ?
  18. Replies
    6
    Views
    91

    SJ is just powerful against tanks so I don't...

    SJ is just powerful against tanks so I don't think 20% will be good too. it will just make her become more tank killer than flanker

    SJ is just not right talent for a flanker but its good for...
  19. Replies
    17
    Views
    150

    reversal is okay... just need bugs fix

    reversal is okay... just need bugs fix
  20. Replies
    20
    Views
    368

    Poll: its 10 btw. edit : more chaotic more fun so...

    its 10 btw.

    edit : more chaotic more fun so why not 10 vs 10
  21. Replies
    11,043
    Views
    347,394

    11020 nah im good borvik know what im talking...

    11020 nah im good borvik know what im talking about he kinda understand me...
    we are firends there is no challenge
  22. Replies
    17
    Views
    150

    cuz evie's life is based on her mobility. unlike...

    cuz evie's life is based on her mobility. unlike other flanks.
    so if they want nerf all mobility then why they should nerf a champion that her life is depend on her mobility and who said she didnt...
  23. Replies
    53
    Views
    1,048

    but we cant nerf WH or flicker with out fixing...

    but we cant nerf WH or flicker with out fixing those bugs
    lets wait until bugs fix and balance in same time Tahmid we already suggest our balance

    -give flicker CD like 3 or 4 that she cant heal...
  24. Replies
    17
    Views
    264

    that was a joke reaction too. btw it's a lie...

    that was a joke reaction too. btw it's a lie...
  25. Replies
    11,043
    Views
    347,394

    11017 okay. but he wasn't one of the helpers in...

    11017 okay. but he wasn't one of the helpers in the past so basically cant say "US" but if he want join the 1M squad sure.
    (he wont prob mods cant join these offtopic threads)
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4