Search:

Type: Posts; User: CandySuxxx

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.06 seconds.

  1. Replies
    121
    Views
    2,647

    Well then he should be nerfed even more. The fact...

    Well then he should be nerfed even more. The fact that a champ like him is the most viable support in a supposedly esport title is laughable.
  2. Replies
    121
    Views
    2,647

    Jenos is the most ass character in the game.

    Jenos is the most ass character in the game.
  3. Replies
    8
    Views
    220

    What happened, did they switch from MMR based MM...

    What happened, did they switch from MMR based MM to TP based MM? hhhhhhhhhh
  4. Thread: Frames

    by CandySuxxx
    Replies
    9
    Views
    117

    Higher ranks generally mean that the player is...

    Higher ranks generally mean that the player is good, at lower ranks it can be anything. If you want to know a player's skill just check his guru.
  5. As Brodeo said there are certain obstacles that...

    As Brodeo said there are certain obstacles that are too tall for you to jump but when you push against them facing forward it becomes possible. Needless to say this is a weird and confusing mechanic....
  6. Replies
    9
    Views
    228

    That's amazing!

    That's amazing!
  7. Replies
    9
    Views
    228

    That goes for all healing sources. You are...

    That goes for all healing sources. You are talking about Bucks card right? And the payload doesnt heal you (hahaha, that was funny).
  8. They have stated that the function caused some to...

    They have stated that the function caused some to crash, hence they removed it. If it was put there with an intent or a malfunction is another question. Some other time, answering a community...
  9. Replies
    16,373
    Views
    483,807

    Sticky: Christ, what happened here? True, they...

    Christ, what happened here?



    True, they move all the better modes to unbound.
  10. Its good to see you too, frankly i dont see why...

    Its good to see you too, frankly i dont see why some of us are still loyal to Paladins. I have been playing other stuff lately, i am growing tired of their constant screw-ups and incapability in...
  11. Lex's and Inara's ults are shit, but Willeum's...

    Lex's and Inara's ults are shit, but Willeum's does practically nothing.
  12. What is the magistrate? I know there is a map...

    What is the magistrate? I know there is a map like that.
  13. Replies
    15
    Views
    1,599

    Another turtle? LOL

    Another turtle? LOL
  14. I like the idea of DM, but then again we already...

    I like the idea of DM, but then again we already have onslaught. I wonder if that mode will stay, and if the new one will also be exclusive to unbound. BR is going to suck by the looks of it.
  15. Replies
    718
    Views
    28,313

    5/10 I am too a lover of instrumental music,...

    5/10

    I am too a lover of instrumental music, but above all i prefer the piano, as it is superior to any other instrument (so are pianists superior to any other players of instrument). Can you, for...
  16. Replies
    4
    Views
    264

    Im afraid that is the reason they restricted...

    Im afraid that is the reason they restricted these modes to unbound, shame cuz onslaught is such fun.
  17. Replies
    10
    Views
    412

    crosshairs bitttch

    crosshairs bitttch
  18. Thread: question

    by CandySuxxx
    Replies
    0
    Views
    109

    question

    Is there some sort of chart anywhere displaying values / card level, most importantly minimum, maximum and 4? The wiki hasnt been updated yet.
  19. Well, we are at least not forced to play Unbound....

    Well, we are at least not forced to play Unbound. Unless you play onslaught/payload of course, in that case you are fucked. If onslaught werent in there nobody would play the damn mode, it would be...
  20. Replies
    46
    Views
    2,244

    That is the marketing magic.

    That is the marketing magic.
  21. Poll: There are no games out there atm that interest...

    There are no games out there atm that interest me, so im just back to playing QL. The mechanical side of pvp games is what i enjoy the most and Quake does that the best. Also i want to finish Chopin...
  22. Thread: Why Reddit?

    by CandySuxxx
    Replies
    11
    Views
    494

    I think it would help if you moved thread display...

    I think it would help if you moved thread display options to the top, also there should be less settings for sortation, there is no need for too many.
  23. Replies
    46
    Views
    2,244

    I might have added a little something :)

    I might have added a little something :)
  24. Replies
    46
    Views
    2,244

    Yeah well I didnt write this one haha

    Yeah well



    I didnt write this one haha
  25. Replies
    46
    Views
    2,244

    HirezPresident on Cards Unbound

    Written by HirezStew; https://twitter.com/schisam

    original: https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vT2vOW2IlAHuqTtilB8nynzjCBk9vqtH02DM0P4Ox5bj430hn6T9jaiCyYA3HY1x7Rb_Xr6UHe9Vy0n/pub


    Hey...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4