Search:

Type: Posts; User: FluffyRuff

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Thread: PTS Ruckus

    by FluffyRuff
    Replies
    3
    Views
    151

    https://media.discordapp.net/attachments/478312931...

    https://media.discordapp.net/attachments/478312931881123850/593424668615245826/unknown.png?width=400&height=73

    ...
  2. Replies
    16
    Views
    806

    I do not like the buff to her dr talent. That...

    I do not like the buff to her dr talent. That much isn't needed.

    Man this is going to be annoying fighting who ever she pockets..
  3. Thread: PTS Ruckus

    by FluffyRuff
    Replies
    3
    Views
    151

    PTS Ruckus

    There's been a cool change to aerial assault where his jumps are instant.

    Like now on live when you try to jump upwards there's a small delay before you jump up.

    On PTS its instant jump no...
  4. 250k battle pass quest i need help with

    I really dislike this quest, but i heard that self heal and damaging deployables and shields count towards this quest (even tho I haven't heard evil mojo confirming this).

    Is this actually true...
  5. Replies
    9
    Views
    369

    Probably cause i don't look at this forum as much...

    Probably cause i don't look at this forum as much as i used to anymore so i probably missed some of your threads mentioning it.
  6. Replies
    18
    Views
    997

    Well if they didn't get dismounted when you sent...

    Well if they didn't get dismounted when you sent them back, they can stay on horse to get back again but yeah (just wanted to say that).
  7. Replies
    9
    Views
    369

    Even if rocket barrage got some kind of nerf,...

    Even if rocket barrage got some kind of nerf, ruckus players will still use it because the others are just not good (maybe aerial could be seen more but that ruckus/aerial still needs to be improved...
  8. Replies
    10
    Views
    692

    I'm starting to see the value oh yes...

    I'm starting to see the value oh yes https://clips.twitch.tv/PrettiestObedientMooseTF2John
  9. Replies
    10
    Views
    692

    I wonder if those 3 had caut 2-3. Guess i'll...

    I wonder if those 3 had caut 2-3. Guess i'll never know
  10. 10% is fine imo.

    10% is fine imo.
  11. Replies
    18
    Views
    997

    Yes (10 characters)

    Yes (10 characters)
  12. Replies
    18
    Views
    997

    This Atlas been playing those Kovaaks.

    This Atlas been playing those Kovaaks.
  13. Nah that cards pretty fine imo. Pretty good early...

    Nah that cards pretty fine imo. Pretty good early game and ofc falls off later on when people get caut 2-3.
  14. What's funny is that they hate term WAY more than...

    What's funny is that they hate term WAY more than any other champ in the game (because of siphon being matrix) and hope he stays bugged so he stays perm banned in the comp scene.
  15. She may be seen fine by people in pubs, but not...

    She may be seen fine by people in pubs, but not by competitive players (PML/PPL) mainly the dps players there hate fighting her cause she has a ton of hp, a dash (that is usually being used with...
  16. Replies
    10
    Views
    831

    Yeah i'm still waiting for a little buff to...

    Yeah i'm still waiting for a little buff to aerial PepeHands
  17. His ult is actually REALLY good people just don't...

    His ult is actually REALLY good people just don't know how to effectively use it. You can stop people from trying to touch point, you can stop someone from killing someone in your backline and have...
  18. Well sure architectonics and his gun without...

    Well sure architectonics and his gun without tinkerin do.

    Other then that he's fine.
  19. Replies
    17
    Views
    700

    From my experience fighting kogas on pts be...

    From my experience fighting kogas on pts be missing their claws a lot. So i think this nerf is pretty good.

    Good kogas will get used to it and still be very scary.
  20. Replies
    7
    Views
    462

    If they were to give it dmg immunity, it should...

    If they were to give it dmg immunity, it should be at the start for maybe 0.5 seconds? Like khan.
  21. Replies
    17
    Views
    1,185

    Been using formidable way more now and played...

    Been using formidable way more now and played some scorch this patch and with his new cards i feel he's still decent (at-least for form).

    I've gotten used to playing him differently now but as...
  22. Replies
    17
    Views
    1,185

    If he's giving you this much of an issue still...

    If he's giving you this much of an issue still then i wonder how you're dealing with every other aggressive tank better than him lol (besides ash).

    Tbh, to me you're complaints about him seems to...
  23. Replies
    17
    Views
    1,185

    This is a sad time for nando players with his now...

    This is a sad time for nando players with his now laughable damage.

    Hopefully they revert scorch cause that kind of nerf was not needed.
  24. Replies
    2
    Views
    189

    Dredges portal porting team mates

    I feel like it's a problem that dredges team mates will be forced somewhere else even though it can save someone.

    I think it would be better if there was an option to let his team click a certain...
  25. Replies
    22
    Views
    1,205

    Barik: I'd rather hp card over bowling ball at...

    Barik: I'd rather hp card over bowling ball at base imo.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4