PDA

View Full Version : Ash and Zhin Bald ! (Ash e Zhin Carecas !)

RaposinhU
07-14-2017, 08:43 PM
I'm sorry, I'm Brazilian and I do not know how to speak English. So this post will be all in Portuguese and at the end of it I'll post a translated version (by google translate) and hope you understand.

Hoje dia 14/07/2017 a noite, fui em uma partida de treino no modo chacina para treinar de Lian. Depois de um tempo percebi que o Zhin estava careca, mas eu pensei "Deve ser só o cabelo loiro da skin que ele tem, eles devem ter adicionado skins no treino nesta nova atualização". Depois de mais tempo jogando eu percebi que a Ash também estava "loira", só que Ash não tem skin loira então de mais perto vi que ela estava careca ! E eu ri pra caramba. Eu tinha tirado print porem não sabia como colar e acabei tirando outra ;-;. Vou tentar achar eles carecas de novo e tirar print, e caso eu consiga atualizo o post com a print (Se der pra atualizar).[/COLOR]

ENGLISH VERSION

Today 07/14/2017 the night, I went in a training match in the slaughter mode to train of Lian. After a while I realized that Zhin was bald, but I thought "It must be just the blond hair of the skin he has, they must have added skins in training in this new update." After more time playing I realized that Ash was also "blonde", but Ash does not have a blonde skin so I saw that she was bald! And I giggled. I had taken print but did not know how to paste and I ended up taking another; I will try to find them bald again and take print, and if I can update the post with print (If you give to update).

Sorry if you had translation errors.