PDA

View Full Version : Spanish EU player looking for competitive team

PlayExperienze
12-23-2015, 09:24 AM
English:

My name is PlayExperienze, I'm playing Paladins since closed beta. I've always been interested in competitive game modes. I've been playing League of Legends (Diamond) before and now putting much more effort in this game.
I currently live in Spain but I was born in Germany, so that makes me an EU player I suppose. I'm looking for some players (It doesnt matter if you're good enough at this point), but I highly request commited players, giving up is not an option, even if we start losing a lot.

If you're interested in competitive play and you're an EU player then contact me:

Twitter: @PlayExperienze

Thank you!

PD: +18 players preffered.

---------------------------

Spanish:

Mi nombre es PlayExperienze, juego a Paladins desde que salio la beta cerrada. Siempre he estado interesado en modos de juego competitivos, de hecho antes me dedicaba a jugar en un equipo serio de League of Legends (Diamante), pero ahora estoy invirtiendo mucho mas tiempo en este juego, ya que le veo futuro.
Vivo en Espana, aunque naci en Alemania, cosa que me convierte en jugador de EU, supongo. Estoy buscando algunos jugadores (no importa lo bueno que seas ahora mismo) que sean comprometidos, hay que tener paciencia para salir por todo lo alto. Rendirse no es una opcion, aunque se pierda mucho.

Por lo tanto si eres comprometido, tienes paciencia y estas realmente interesado en crecer como equipo competitivo de este juego contactame en:

Twitter: @PlayExperienze

Muchas gracias.

PD: Se valora ser mayor de edad.