PDA

View Full Version : Discussion brasil

ACESTRALAZTLAN
10-05-2016, 10:13 AM
ola, boa tarde! gostaria de saber se vai haver um espaço voltado a comunidade brasileira?

o jogo é perfeito e gostei bastante, alguns ajustes e o farão se tornar epico!

abraços

:o:D

KaDuZeRa
10-06-2016, 09:56 AM
Eae ACESTRALAZTLAN tudo bom?

Então, eu realizei a mesma pergunta ontem em três posts aqui no fórum mas em áreas diferentes, mas até agora não obtive resposta.

Na verdade seria bem interessante se houvesse um espaço para a comunidade brasileira uma vez que o jogo tomou grandes proporções por aqui no Brasil.

Esse foi o texto que solicitei se havia essa possibilidade.

You guys all right?

First I would like to apologize, because I'm not fluent in the native language English, I am using some language translators to express myself, so forgive me.

As I didn't know where to post this topic, sorry, if you find yourself out of scope kindly move.

The current game in question Paladins are with a big influence and with a lot of players here in Brazil. In which I always try to take to the groups in which I belong on Facebook News and tips shown here on the official forum.

As I identified some other sub-forums in other languages would like to see the possibility, if possible create a sub-forum in the Portuguese PT-BR. In which would hold me in performing translations as soon as they were made available in English and replicate them in the communities of Paladins here from Brazil.

But if it doesn't that's fine too.

Thank you on behalf of Brazil to all developers by providing a game so fun and you guys are reading this email.

Thank you very much.

Enviei também no Reddit no grupo oficial pois sei que os desenvolvedores passam por lá e sempre estão olhando o que a galera está postando.

Seguinte, se você tiver alguns amigos que estejam jogando, pede para se logarem aqui no fórum e replicar as postagens, vai que algum admin. de bom coração nos mostre alguma luz no fim do túnel rs. :)

Se quiser temos um TS3 próprio entra lá qualquer hora, pra jogar segue o endereço: mafiaesports.meuts3.com.br

Valeu.

Abraços.